dans och träning

Tjo!
Vaknade tio över tio imorse av att mamma kommer in i mitt rum och frågar mig varför jag inte är i skolan, tja, jag ligger ju här och sover, vad tror du?
Klädde på mig och gick ner för att klä på Marcus och fixa hans frukost och hans saker till dagis. Väl i skolan var det SO med Claes, Patric och Henke satt och ritade snoppar över mina anteckningar och jag ritade dräkter, en blev fan assnygg.
Sen var det lunch, fisk och potatis, gott faktiskt. Sen hade jag håltimme i två timmar.
Becka kom till huset efter typ 30 minuter och frågade om jag ville dansa med henne på terminsavslutningen om två veckor, såklart, så vi spenderade 1½ timme med att dansa i klassrummet fast jag lärde mig inte ens hela,
vi ska dansa i typ 1.5 minut, kommer nog inte klara av det och skämma ut mig inför hela skolan, men men, been there done that. Har hela dansen på mobilen så ska väl börja öva på den snart, sen ikväll är det fysträning som vanligt med Tess, känner mig inte taggad för att träna, men jag blir alltid taggad när jag kommer till Torvalla, det är något med det stället.
Nu ska jag pumpa musik och dansa, CIAO.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0