be careful what you wish for

Nu var det länge sen jag skrev här, nästan tre dagar. Under dom här tre dagarna har jag bara varit med Jessica, varit och handlat upp mina pengar, varit på bio och bara varit hemma. För pengarna köpte jag en ny bh, trosor, strumpbyxor, en t-shirt och ett linne, ett par skor och en tröja jag är helt kär i.
I går var vi och såg på Twilight, waaaaaaah!
Shit vad bra den är, visste ju att den skulle vara bra men inte så bra.
När vi kom in på bion så hade rekamen redan börjat men det var inte svårt att hitta våra platser,´längst upp i mitten, bästa platserna.
Både efter och innan filmen var vi hos min farmor och käkade, riktigt gott som alltid.

Imorgon är det nyår, vi ska vara hos Anders med några mer och bara vara, ha kul och skjuta raketer. Undrar bar ahur vi ska komma hem efteråt,  eftersom våra busskort går ut imorgon. Menmen, det löser vi senare. Som alltid tar jag inte tag i problemen förrän jag verkligen måste, that's just the way i am.

Och vet ni hur stolt jag är över mig själv? Jag har inte sminkat mig på månader, jag är fett stolt och min hy mår asbram kan det bli bättre?
Imorgon däremot så kommer jag nog sminka mig, the new me is on the way.

Har inte så mycket mer att skriva, fast Jessica är bäst, hon har lånat ut sin OC season 1 box till mig! Hur snällt är inte det? 
Här har ni en bild på min underbara nya tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0