yeah

Jag behöver fler filmtips!
Är helt trött på mina filmer och Grey's Anatomy har tagit sig över en månad att ladda ner, 9.21 GB.
JOBBIGT!
Så, kära bloggläsare, skriv filmförslag, alla filmer ni någonsin sett! (Dock inte barnfilmer)

Idag har det inte hänt så jättemycket, vaknade alldeles för sent och hann bara klä på mig och ta en Yoggi Yalla! från kylskåpet innan det var dags att gå, fick sminka mig på bussen.
Väl i skolan så var det lugnt, hade kul typ hela tiden.
Lunch, lax och potatis, dagen fortsätter bra! Sen är det lite tråkiga lektioner, men jag överlevde.
Efter skolan var det hem, packa, käka och sen dra på träning. Gymnastik var det idag, gjorde egentligen inte så jättemycket, övade mest handvolter och stillastående flickisar utan framgång. Träffade även Joanna och alla andra i JrB, kändes lite knäppt. Menmen, dem var duktiga iallafall, duktigare och fler än vad vi var i början. 
Sen kom mamma och hämtade mig, jag åt middag igen och nu sitter jag här.

Skulle även vilja ha lite fler bloggar att läsa, vad som helst är bra, skicka en kommentar med några bra bloggar.
ADIOS 

Kommentarer
Postat av: (:

nu var jag igen då menmen lite filmtips kan jag bjussa på. filmer: 21, the number 23, forgetting sarah marshall (rolig ;p), never back down, step up 1 och 2, poseidon, memento, the dark knight (nya batman filmen - GRYYYYYYM! se den!) och batman beging (ettan, om du inte har sett den), you don't mess with the zohan. ja, det var dom jag kom på nu.

tittar även på måånga serier och ALLA är grymt bra så tänkte tipsa några serier också :)

serier: prison break, heroes, lost, dexter, weeds, one tree hill, ANTM, project runway, chuck, gossip girl, DHW, nip/tuck, ugly betty, journeyman (inte den bästa kanske..), so you think you can dance. ja, det är var jag kommer på nu :p shit vad långt det blev haha. CIAO

2008-08-29 @ 21:26:57
Postat av: Frida sjöholm

du kan ju alltid läsa min blogg, x) <3

2008-08-31 @ 11:23:28
URL: http://everythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0