we can take it to the floor

Seg dag, vaknade 11:19 och tänkte; oh hell no! och somnade om till tjugo i ett, det kändes bättre så jag smsade Leyla och frågade om vi skulle ses idag, men hon var ute med sin mamma så jag smsade Jessica istället, självklart ville hon  vara så jag la mig i badet. Sedan åt jag två mackor och drack coca cola samtidigt som jag försökte hålla min lillebror borta från handduken på mitt huvud som han verkligen ville dra bort. Till slut tog jag själv av mig den, klädde på mig, satte upp ett hårspänne i håret, smsade Jessica och gick.
Hemma hos henne gjorde vi inte så mycket, kollade mets på tv och spelade 500 som vanligt.
Nu sitter jag här och har tråkigt, funderar på att se någon film men har som sagt i tidigare inlägg inga roliga filmer.
Johan frågade förut om jag ville komma hem till honom, men han hade inte dricka så då orkade jag inte åka till Trångsund.
Imorgon är det träning, får förhoppningsvis skjuts av Mojja på moppen så jag slipper ta bussen.
Ska sluta nu, skriver så konstigt så orkar inte heller läsa om det och redigera eventuella stavfel (som jag är obefintliga.)


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0