träning och hårfärgning

Hejsan bloggen!
Igår var det som sagt träning igen, riktigt roligt som alltid men slutet var ju inte lika kul eftersom Joe inte fick fortsätta i JrA, sad but true. Hela min kropp värker av träningsvärk, till och med musklerna i underarmen har träningsvärk...
Imorgon (idag) är det träning igen, om ungefär 12 timmar, då är det även med Cris och Christina (som ser lite läskiga ut.) Hoppas och tror dock att det blir lika kul som alltid.
Har nyss blonderat mitt hår, sitter med handdukenpå huvudet, jag vet att ni nu tänker, fjoooortis! men ack så fel, jag vill verkligen inte ha platinablondt/oranget hår, utan så likt min vanliga hårfärg som möjligt (ganska blont men inte för blont.) Kan inte föna håret nu eftersom alla ligger och sover så får vänta till imorgon på resultatet, hoppas verkligen att det inte är alldeles oranget för då kommer jag dö av skam. Hoppas Jane Hellen Mood är en bra färg.
Ska nu gå och vila min trötta och ömmande kropp.
Godnatt och godmorgon.
Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0