scissors

Hejsan!
Det var träning idag också, lika kul som innan, har dock lite svårt med sista dansen men jag kommer lära mig.
Idag lärde vi oss slutet och gymnastiken, byggde även lite men inte så mycket.
Efter träningen åkte jag hem och somnade på soffan framför Fresh Prince i Bel Air, förstår inte hur eftersom fresh prince är bäst. Sen kände jag mig dock väldigt ofräsch och la mig i badet i en timma, kom ner perfekt till middagen.
Nyss var det Ugly Betty på TV, gammalt avsnitt men ändå bra.
Jag skriver egentligen väldigt ointressanta inlägg, förstår inte riktigt varför ni vill läsa dem, skriver ju nästan bara om cheer nu för tiden och kommer nog göra det ett långt tag nu.

Skriver kanske senare ikväll.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0