saker jag inte skrev innan

Hej igen, inte så länge sen jag skrev sist, men hade bara lust att skriva igen.
Efter skolan kom även Jessica hem till mig, så vi började med att läsa klick och chockas över att Jennifer Love Hewitt har gått ner 8 kilo! Hon såg ju jättebra ut med sina kvinnliga former.
Sen ville min lillebror gå ut och gunga, gulliga som vi är så följer vi självklart med honom, så vi är väl ute cirka 20 minuter innan det är dags för Jessica att ta cykeln hem. Så jag satte mig vid datan och började nörda runt på playahead och facebook, båda sidorna är tråkiga, men bättre än inget, right?
Om cirka 50 minuter så är det träning, får skjuts av mamma eftersom jag har en stereo som väger mer än vad jag gör (vilket säger en hel del.) Bred är den också.
Styrka och kondition, idag ska jag köra gärnet, måste bygga upp mina benmuskler igen, klarar knappt rulltrappan i haninge (alltså, att gå upp för den när den har stannat). Pinsamt värre. Så ska som sagt jobba på det, ska nog köra lite 90 grader också sen när jag kommer hem om jag inte är för trött för det.
Börjar även få en förkylning, jävla Louise!

Just nu sitter jag och dunkar Danish som jag bara älskar!
Har inte mycket mer att skriva, ska som sagt leta upp lite kläder att träna i.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0