måste bara skriva detta...

Kolla inte på The Happening!
Inte för att den är läskig, gud nej, utan för att den är skittråkig.
Laddade ner den för ett tag sen men vågade inte se på den eftersom Rebecca sa att jag inte skulle se på den själv. Men idag tog jag mig i kragen och såg på den. Uttråkad. Jag väntade bara på att filmen skulle vara slut så jag kunde kolla på Grey's Anatomy istället, det är mycket bättre.
Meredith träffade nyss Dereks fru och jag väntar bara på att nästa säsong ska vara nedladdad, 19.6% har det stått på ett tag nu. Daaaaamp.
Men nu måste jag jag verkligen gå och lägga mig

Kommentarer
Postat av: bäc

jag tyckte den var jätte bra. ;o fattar inte att alla är så emot den. dock gilalr ajg inte kombinationen av drama/thriller och komedi (syftar främst på den dära tanten som blev helt konstig). kunde ha varit mycket bättre, och hela saken med växterna kändes lite flummigt och tillgjort, liksom inte trovärdigt.

men den är snygg och följer en fin struktur, speciellt med slutet och början. "säcken" knyts verkligen ihop.

:)

2008-08-23 @ 22:58:00
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0