head over hill

Hej igen bloggen!
Sitter här i hceshorts och sporttop och tvingar i mig lite havregrynsgröt, är verkligen inte van vid att behöva äta frukost och magen är i uppror, hon är nervös och jag är trött och orkar inte bry mig, med hon menar jag såklart min mage, hon är så stor att hon är en egen person. Vaknade för ca 30 minuter sen och såg att det var 6 sms på mobilen, alla skickade runt 2-5 och alla innehöll orden; "är du vaken? ring om du är, puss." Men jag är snäll, jag ska inte ringa och väcka alla (mest för att jag inte har tid för det), ska dra om högst 25 minuter och har fortfarande inte fixat mat. Hur ska detta gå?
Hoppas dock att ni har det bättre än mig.
Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har vi, tro mig.

2008-08-10 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0