fick en rolig kommentar,

(: 
vare inte du som ALDRIG skriver fel? ;p
det heter inte data, det heter dator. data = information.
och 159 låtar, 820MB är inte mycket :)



Vissa läser verkligen mina inlägg ordentligt.
Jag stavar aldrig felMen jag har aldrig sagt att jag inte skriver fel. Innerst inne vet jag att det heter dator men det låter så fult.
Och det där om att 159 låtar / 820 MB inte är mycket, det sa jag inte heller. Det KÄNNS mycket.
Jag hatar folk som läser men inte förstår
Idioter.

Jag blir verkligen inte sur när någon rättar mig, men vill väldigt gärna veta vilken feg person som inte ens vågar skriva sitt namn. Du som nu skrev det där kan skriva en till kommentar så jag vet vem du är, annars är det bara skitsnack.

Kommentarer
Postat av: ciao

jag menade inte så lol. jag bara nämde det för att jag har för mig att du skrev ett långt jävla inlägg om att du hatar/ogillar/stör dig på/whatever personer som stavar fel etc. och även om jag skriver mitt namn så vet du fortfarande inte vem jag är, det gör dig inte ett dugg mer medvetande om mig. jag kan skriva ett namn, men du vet ändå inte om det är mitt riktiga eller något. och en sak, alla som bloggar skriver att alla är fega för att dom inte skriver sitt namn..? förstår mig inte på det faktiskt. jag kan ta och skriva "lisa" i namnfältet (även fast jag inte heter det, men det vet ju inte ni) och vadå? gör det mig cool/inte feg för att jag skriver 4 ynka bokstäver mer?

aja menade inte att vara dryg eller något, läser din blogg ganska ofta och ville bara nämna det (: men ah, kanske bara var skitsnack då.. tack och hej, ha en trevlig kväll.

2008-08-29 @ 21:18:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHHAHAAHAH man undrar vem som är feg? du vågar inte ens publicera min kommentar innan, då jag ägde dig :) puss gumman!

2008-09-03 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0