fan det funkar

Funderar på att helt lägga av med blogg.

Var inte i skolan idag, vaknade upp imorse och mådde illa och frös sjukt mycket, trots mitt varma duntäcke. Hmm. Vet inte hur jag kommer må imorgon så kan inte säga om jag ska till skolan eller inte.

Pappa kom idag förbi med min nya data som han har fixat upp, han har även lagt in ståupp-komedier (bl.a shan the man, eddie murphy och Magnus Betnér) The Office och några fler filmer. Underbara pappa. Nu ska den bara kopplas in, beräknas vara klart om tio år.

På min data har jag 9.9 timmars musik, 159 låtar, 820 MB.
Det känns väldigt mycket eftersom jag bara lyssnar på en tiodel av all musik.
Lyssnar dock genom alla låtar just nu på ITunes. Skönt!
Har inget vettigt att skriva.

Fredag: Skola(?), träning 17-20
Lördag: Kräftskiva hos Hedda
Söndag: Inventering på Ica Maxi, träffas kvart i fyra(?) utanför huvudentrén.

Kommentarer
Postat av: (:

vare inte du som ALDRIG skriver fel? ;p

det heter inte data, det heter dator. data = information.

och 159 låtar, 820MB är inte mycket :)

2008-08-29 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0