"

Den enda gången jag backar är när jag tar sats.

Skola och träning idag som alla fredagar. Idag var det första schema-dagen, ganska roliga lektioner iallafall.

Träningen gick enligt mig bra, klarade en flickis, glömde dock hålla ihop benen. Video finns på min playahead (rebeccao).
Funderar på att se någon film, men har bara skräckisar kvar att se och orkar inte ladda ner någon ny nu, kanske kollar på någon dans film, typ step up, stomp the yard eller you got served. Saken är bara att jag har sett alla filmer och börjar bli trött på dem. 
Imorgon ska jag träffa min bästavän Leyla som jag inte träffat på jättelänge, det är verkligen dags nu eller hur?
Så egentligen borde jag gå och lägga mig snart annars kommer jag vakna runt tre imorgon- jag sover runt 12-14 timmar om ingen väcker mig. 

Har egentligen ingenting att skriva om, tror inte heller att ni förstår vad jag skrivit med tanke på vad osammanhängade allting är, men jag orkar inte bry mig, är alldeles för trött. 

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0