dagen började med

världens mensvärk. Tänkte faktiskt inte gå till skolan, men kom på att det är lika bra att gå och inte komma efter. Så jag gick upp och letade förgäves efter ipren, självklart fanns det inga, det finns aldrig när man behöver det.
Det blev inte bättre av att jag gick till skolan, hade ont i magen hela dagen ända till runt två då skolsköterskan äntligen kom tillbaka. Efter det var det min första Spanskalektion på över ett halvår, jag ligger verkligen efter. Blir glad om jag ens lyckas med ett G.
Emelie och Emilia åkte till Serbien idag och är nog redan framme, eller om någon timme eller så. I två veckor ska dom vara borta, åh vad jag också vill åka till Serbien.

Hade även tänkt läsa en av mina favoritbloggar men ser att den är lösenordskyddad. Vafaaaan!
Nästa blogg då, nejdå, den också.
Vad är det med bloggare och att lösenskydda sina bloggar? Helt utan förvarning. Jobbigt. Så skulle jag aldrig göra mot er läsare, jag har inget att dölja för er.
Idag är det AIK-Hammarby, självklart på en måndag då jag har träning. Hoppas AIK åker på spö, bad min syster skicka sms med vad som händer men hon har tydligen inte tid med det.

Måndagar  20.30-22 - Styrka och Konditon
Onsdagar  18-20.30 Programträning
Fredagar  17-20 Gymnastik
Söndagar  18-21 Programträning

Ska börja leta efter sporttopen nu som alltid lyckas försvinna.
JAG VILL DANSA! Tänkte visa programmet för Sofia, Jessica och Maria men självklart var ju killarna i åttan där och jag har ingen lust att dansa framför dem så dem fick nöja sig med att jag stog på händer och hjulade. Som jag alltid gör.
Det här blev ett långt inlägg, ska gå och kramas med min plutt nu.
b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0