cheer, tv, hårfärg och musik

Hej bloggen och kära läsare.
Idag har det varit den bästa dagen på sommarlovet, helt ärligt. Träningen med Cris och Christina gick jättebra, de är visst inte läskiga som dem ser ut att göra. Byggen är jättecoola, danserna också. Vi har lärt oss över halv programmet bara idag och ska göra klart det imorgon. Sitter i datastolen och går igenom rörelserna, glad över att ingen ser mig

Snart är det Sex and the city, det finns inget bättre program på tv nu för tiden. Kyle XY, DH och Ugly Betty har säsongsuppehåll, riktigt sugande eller hur?

Jag färgade som sagt håret inatt och jag är helt nöjd, oftast när man färgar från brunt till blont blir det ju oranget, inte mitt som tur är, det ser exakt ut som min vanliga hårfärg, iallafall den jag hade på sjuans klassfoto.

Till höger här har jag lagt in en liten minipod med mina favoritlåtar, lyssna och njut ni också, har självklart fler låtar från artisterna som jag också älskar men som jag inte orkar hålla på med just nu.
Skriver kanske senare ikväll om jag orkar, har tränat från halv tre till halv åtta och imorgon tränar jag från halv tio till två, lite bättre tider.
Pussar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0