" and you will lose everything "

Hejsan bloggen.
Väldigt länge sen och det beror på att min moster och kusin har kommit hit från England och för att jag har varit på landet i en vecka nu. Riktigt roligt eftersom Keshan bara pratar engelska.
I tisdags kom även Benjamin ut och dagen efter hans familj, riktigt söta allihopa. Synd på vädret bara.
Imorgon börjar cheer camp! Och jag är så glad, min kropp har verkligen längtat efter en riktig träning och det ser man även på den, har blivit riktigt stor nu, inte roligt.
Snart börjar även skolan, sista året nu, undrar hur jag ska hinna med fyra träningar + vara med kompisar + skolan.
Det går inte!

Kollade nyss på Harry Potter and the order of the phoenix för femtioelfte gången, alltid lika bra.

CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0