08:03

Hej allihopa.
Har egentligen inte tid att sitta här och skriva men gör det ändå.
Igår hade vi ju som sagt styrka och konditionsträning, fick som tar var skjuts av mamma, men när jag kom fram så gick alla bort från löparbanan, så jag tänkte; fan, jag är sen! Men det var jag inte, Kim, Elin och smulan kom samtidigt som jag så vi sprang tillsammans, sen var det styrka med Therese, en föredetta bodybuilder, det var jobbigt må jag erkänna, jogga, öka tempot! stanna, tio armhävningar, tio situps, jogga snabbt, stanna, tio upphopp, situps, jogga... Så där höll vi på i en timma, trodde jag skulle ha värsta träningsvärken idag men som tur är så har jag inte det. Istället är jag helt täppt i näsan. Åh vad kul -  NOT!
Nej nu måste jag fortsätta fixa mig, skriver sen.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0